Saturday 16 December 2017

Fxst forex trading system


Temat: Program FXST. Każdy próbował. Zarejestrowany Feb 2017 Posty 3 ważne aktualizacje o fxst i fxpm tej firmie fxpm i fxst (światowej waluty handlowej, llc) z Miami jest kompletnym oszustwem. Zrób sobie przysługę i przekaż tę firmę. Ich platforma handlowa to żart, wygląda jak pochodzi z późnych lat 90-tych. Ich instruktorzy, ten armando martinez, nie umie handlować. jego metody to żart. po prostu lubi handel ze wszystkimi trendami. Zatrudnia on 20-latków, matowy i josh dla starszych przedsiębiorców, którzy nie mają absolutnie żadnego doświadczenia w handlu i są tylko robotami tego, co mówi im Armando. Oh yeah frajdzy te dzieci z high school spędzić na 20.000 na jego jeden rok mentoring programu i w zasadzie ma ich pieniądze kolegium. Potem zatrudnia ich jako rzemieślników handlowych poważnie chcesz spędzić swoje ciężko zarobione pieniądze na tym, co 20-letnie dzieci muszą powiedzieć o rynku. to wymaga prawdziwych profesjonalistów lat treningu, aby stać się starszymi handlowcami. najwyraźniej na fxpm, fxst i według armando to trwa tylko rok. po zapłaceniu mu 20,000. Jeszcze jedno, aby zaznaczyć, że jeśli nie chcesz ich złodziej program po jednym dniu, nie otrzymasz zwrotu pieniędzy. Nie oddadzą Ci swoich pieniędzy. Jak każdy biznesmen wie, jeśli Twoje produkty są warte swojej wagi w ogóle, nie powinno być problemu zaoferowania zwrotów. tylko oszustwa kraść pieniądze, jeśli ich produkt jest gorszy, co było. Wszyscy słuchają, nie marnuj ciężko zarobionych pieniędzy na to marnotrawstwo firmy, która jest kompletnym oszustwem. nawet ich opinie powyżej w tym wątku są kontami newquot quotbrand, które zostały utworzone niedawno po to, aby podać kwitnąca kwotę ich systemu. staraj się znaleźć kogoś, kto zechciałby tego słowa na babypipach, powiedzą coś dobrego o tym systemie. to się nie wydarzy. Nawiasem mówiąc, znalazłem firmę zajmującą się marketingiem internetowym, którą wynajęli do kupowania wycinków na stronie facebooku. Nie ufaj ich, tak jak ja, i inni ludzie na babypipsach, zadzwonili dookoła i nikt nigdy nie słyszał o armando martinez. Kłamał absolutnie o swoim przeszłości i prostocie. Pobierz to vci. gordon lantz, który stworzył to oprogramowanie dla fxpm, fxst powiedział, że nawet nie rozważałby używania systemu handlowego armandos i nie mógł sobie wyobrazić, jakoby pieniądze byłyby z tego systemu. Powiedział, że przez całe lata handlu był tylko jeden facet, który wiedział, że zarabia na forex z marylandu i to jest. Zgadnij, co to nie był jego klient armando i fxpm, fxst. Zrób sobie przysługę i przeczytaj te systemy na babypipsach i możesz rozwinąć własną strategię, która będzie działać. Zaoszczędzisz mnóstwo pieniędzy i nauczyć się czegoś więcej niż chciałbyś z tym systemem oszustwa i oprogramowania. FxST Review Stworzony przez: Martin Data: Wrzesień 2017 Przegląd programu FxST Jeśli przeszukiwałeś sieć i wykonałeś wiele badań online. Ja sam zrobiłem moje badania przed zapisaniem się na FxST i szukałem prawdziwego programu FxST Review i stwierdziłem, że jest bardzo niewiele, dlatego zdecydowałem się utworzyć samodzielnie. Jak mówiłem, robiłem moje badania w internecie tylko po to, aby znaleźć zeznania, które FxST reviews ma na swojej stronie internetowej, od swoich poprzednich uczniów. Być może przeszukasz online i słyszysz FxST Review lub Forex Successful Traders lub nawet ich prawo FxPM System I założę się, że widziałeś ich filmy youtube i jak Matt i Josh, w tym Armando szybko zyskują na rynku. Cóż, to naprawdę zaszczyciło moje zainteresowanie i to, co mnie wpatrzyło w tę firmę. Teraz zareagowałam i zacząłem kursy i filmy, po raz pierwszy rozmawiałem z Marcem, a my spotkaliśmy się w Manhattan na plaży w końcu pod koniec 2017 roku i dołączyłam w 2017 roku. Teraz, kiedy byłem już przez kolejną edukację firma, a jakoś w jakiś sposób skończyło mi się powrót do innej firmy edukacyjnej. Niestety to nie wyszło, wiedziałem, że popełniłem błąd i ten błąd kosztował mnie 2 lata marnowania mojego czasu. To było jak wprowadzenie handlu na rynek, gdy jest umieszczone i stracisz, nikt nie jest, aby oddać pieniądze z powrotem do Ciebie. Poniżej moje potwierdzenie. kiedy zapłaciłem za pośrednictwem systemu PayPal. Oczywiście w tym czasie było dużo przystępniejsze. Wszyscy popełniamy błędy, które kosztowały nam czas i pieniądze, że nie zdarza się tobie. Dlatego zdecydowałem się na utworzenie tego bloga, ponieważ przeżywałem ten ból przeżywając przegrane, wielokrotnie i skacząc z firmy do firmy, której nie osiągałem. Dopóki nie miałem tego, byłem bardzo zmiażdżony, ponieważ spędziłem cały czas i wysiłek, zwłaszcza pieniądze, nawet nie wiedziałem, czy handel jest czymś, co chciałem zrobić, ale coś mi powiedziano w 2017 r. (Wróć do Forex Successful Handlowcy, dajcie im strzał) zobacz prawdziwą przyczynę, dla której nie dałem im wiele uwagi ze względu na platformę używaną Nie chciałem spędzać czasu, aby nauczyć się tego. Byłem dużo młodszy i szukałem szumu dolarów i straciłam skupienie się na tym, na czym naprawdę chciałem zostać, co było profesjonalnym handlowcem forex. więc potem zaangażowałem się w proces To reszta to historia. Chociaż chciałbym zostać, wszystko, co mogę teraz powiedzieć, to dlatego, że cieszę się, że podjąłem decyzję o powrocie do FxST i wiem, że jestem teraz na właściwej drodze. Całkiem cliche, ale to powiedzenie jest prawdziwe 8220 razy lepsze niż nigdy8221, ale pamiętaj 8220nigdy późno jest zawsze lepsze8221. Przegląd FxST W tym przeglądzie FxST przeanalizuję zalety, a także przejmuję to, co otrzymasz, jeśli zdecydujesz się zapisać. Podobnie jak niektóre wahania jakie miałem wcześniej, przed zapisaniem się. Tak jak mówiłem w tym czasie szukałem czegoś prawdziwego, więc staram się jak najlepiej ocenić ten produkt. Co jeśli czytasz to teraz nadal go używam. Chciałbym zacząć od wspomnienia, że ​​kiedy patrzyłem na swój program FxST i rozmawiałem z Marc Douglasem, w którym jest jednym z głównych urzędników handlowych, I8217d musi powiedzieć, że był bardzo gościnny i nigdy nie popychał mnie do robiąc coś, czego nie chciałem zrobić. Nawet Josh i Matt, kiedy rozmawiałem z nimi, zauważyłem, że nigdy mnie nie rzucili, co uważałem za dziwne, ale jednocześnie zdałem sobie sprawę, że są prawdziwymi Forex skutecznymi handlowcami, dosłownie dosłownie, handlowymi na pełny etat. Zdałem sobie sprawę, że kiedy tylko się zapisałem i poszedłem do salonu handlowego, zdałem sobie sprawę, że Forex Successful Traders (FxST) miało niesamowitą reputację wśród ich studentów, niektóre są w drodze do handlu w pełnym wymiarze godzin. Szczerze mówiąc z mojego osobistego doświadczenia patrzenia w systemy handlowe i handlowe szkoły edukacyjne. Zauważyłem, że większość handlowców albo spalonych przez systemy albo po prostu nie mogła dopasować ich osobowości do systemu handlu, powodując, że nadal walczą, a tamten, gdzie byłem, walczyłem. W każdym razie, aż do tego punktu, haven8217t znalazł jakieś negatywne recenzje na temat Forex Pomyślni handlowcy opinie ani o ich przeglądzie programu FxST. FxST Review Video: Oprogramowanie FxPM jest jednym z najbardziej zaawansowanych systemów handlowych, które widziałem, martwe w precyzyjnych wpisach, naprawdę napiętych miejscach i naprawdę fenomenalne ryzyko. Dostarcza potrzebnych informacji, aby szybko podjąć decyzję, czy kupujesz lub sprzedasz. 8211 Kolejnym plusem oprogramowania FxPM jest to, że został on użyty i przetestowany przez ponad 30 lat, był to system zastrzeżony, a teraz został utworzony tak, aby handel detaliczny, na przykład ty i ja, mogłem go wykorzystać. 8211 Forex Successful Traders (FxST) oferuje profesjonalny biznes plan forex, który pomaga śledzić cele handlowe i śledzić działalność handlową. 8211 Masz coachów handlowych, takich jak Matt amp Josh, które są dostępne, a ja osobiście uważam, że jest to fajna rzecz, która pochodzi z rejestracji masz 3 sesje jeden na jeden coaching, można zobaczyć rejestrację FxST Podział. Możesz iść na wszystko. Jeśli potrzebujesz pomocy, to tylko jedna wiadomość lub rozmowa telefoniczna, o ile się z nimi umówisz, będą dla ciebie czas. 8211 Ich członkostwo w sieci jest do końca życia Ich kursy są bardzo dobrze zorganizowane, będzie pasowało do początkujących i początkujących przedsiębiorców. Zabierają Cię za rękę i upewnij się, że podejmujesz właściwe kroki w opanowaniu handlu przy użyciu oprogramowania FxPM. 8211 Myślę, że najcenniejszą rzeczą jaką zauważyłem w tym oprogramowaniu jest ich strategia pasywna polegająca na tym, że jest to proces bardzo powtarzalny i bardzo łatwo go śledzić. Mają setki filmów z youtube do nauki, z akcji na żywo. System, który sam daje ci jasne zasady, aby pójść za nim i przedstawić plan, aby zacząć zyskiwać konsekwentnie. 8211 Ich oprogramowanie pomogło mi z emocjonalną stroną handlu, a teraz zdobywam miesięczną miesięczną stawkę miesięcznika. 8211 Kolejny ważny punkt chciałbym dodać jest to, że masz w pokoju gościnnym Armando Martinez, jednym z współtwórców oprogramowania FxPM z 15-letnim doświadczeniem rynkowym. 8211 Czasem nie mam czasu na udział w salonie. Początkowo myślałem, że to będzie remis, ale ponieważ mają ponad 600 filmów youtube wyjaśniających ich wejścia i strategie, które są powtarzalne, byłem w stanie nauczyć się tego z domu. 8211 Program jest trochę drogi (dla tych, którzy nie mają pieniędzy), zapłaciłem około 5000, tylko don8217t niech ten numer cię oszuka, bo zastanów się nad tym, że już dałem rynek około 10k własnych pieniędzy i więcej na innych programy edukacyjne, z którymi marnowałem czas. Plus, myślę, że po prostu każdy z nas stracił pieniądze na rynkach, jeśli miałbym szansę na to jeszcze raz, chciałbym dołączyć do FxST i upewnić się, że zostałam tam i wyjechała, byłoby warto to dlatego, że nagrody, które przychodzą są warte znacznie więcej. Nie tylko uczysz się, jak handlować, ale uczysz się cennej umiejętności, którą możesz zabrać na całym świecie i zarobić. Nawet jeśli jest mała na początku, w głębi umysłu, wiesz, liczba ta jest nieograniczona. 8211 Musisz zapłacić za żywą karmę, czyli 129 miesięcznie Pamiętaj, że płacisz za PLATFORMĘ INSTYTUCJONALNĄ, która moim zdaniem jest 10 lat w przyszłości niż jakikolwiek inny system lub platforma handlu forex. Więc nie idź na darmową platformę BS8230 .. w ten sposób widzę. jest jak odpis. 8211 Można oczekiwać bogactwa, ich styl handlu jest bardzo spójną myślą i tak długo, jak nauczysz się opanować umiejętności, zaczniesz zarabiać. Od 6 miesięcy prowadzę handel z nimi na DEMO, a ja będę na żywo. Więc życzę mi szczęścia 8211 Oprogramowanie handlowe FxPM jest dostępne dla 2 brokerów. Dodatkowym czynnikiem jest to, że program FxPM Software połączy się z większą liczbą brokerów, więc są one uaktualniane. Ogólnie rzecz biorąc, naprawdę cieszyłem się z mojego czasu w programie FxST i na Forex Successful Trading Team. Muszę to powiedzieć, że po raz pierwszy w życiu wiem, że idę w kierunku właściwego kierunku i spełnienia, stając się pełnoetatowym przedsiębiorcą. Mój pogląd na handel dramatycznie się zmienił, wielki czas. Nie tylko w zamian za moje konto, ale także psychicznie, że muszę podjąć się handlu, nie ma sobie równych. Jestem wdzięczny, że znalazłem tych facetów, ale nie chcę też przyczyniać się do wspólnoty handlowej, a ci, którzy wciąż szukają czegoś realnego i próbowali wszystko. są chore i zmęczeni chorobami i zmęczeniem. Gdybyś chciał dać sobie spokój, to jest to naprawdę chłopaki. masz dużo do zyskania8230.seriously chociaż co masz do stracenia, z wyjątkiem swojej przyszłości: forexsuccessfultradersfree-trial Jeśli dołączysz do programu FxST8217s to z radością witam cię Powyżej obrotu jest sprawą, więc bierz to SERYCZNE Naprawdę chcę, aby ci najlepsi może się ze mną skontaktować, jeśli chcesz i mam nadzieję, że podobał mi się mój FxST Review. Jeśli chcesz uzyskać darmowe treningowe serie kliknij tutaj 8211gt forexsuccessfultradersfree-trial Również zachęcam do uzyskania ich planu biznesowego Forex, jest to 1 narzędzie każdego handlowca potrzebuje, kliknij tutaj 8211gt forexsuccessfultradersfree-business-planForex Trading Philosophy 8211 Edward Finkelstein Następujące założenia tworzą podstawowe zasady handlowe w celu osiągnięcia spójnych zysków i handlu emocjonalnego bez emocji: działanie cenowe jest podstawowym i jedynym wskaźnikiem wiodącym Małe zyski mogą wzrosnąć w znaczne zyski, gdy zostaną określone w prawidłowym biznesowym planie (tzn. nie musisz dotykać transakcji homerun aby zarobić dużo pieniędzy) Dokładność najlepiej osiągnąć dzięki przewidywaniu i prognozowaniu zmian cen Ochrona zysków jest dla przedsiębiorców najwyższym priorytetem dla długoterminowego sukcesu Konsekwentna wygrana jest najlepiej mierzona wskaźnikiem efektywności obrotu. E. Q Total PIPSHours Trading) Wszystkie transakcje Swing rozpoczynają się jako Scalping Trades (tj. Skalpowanie jest podstawową umiejętnościami handlowymi) Te 6 założeń stwarzają podstawę dla trzech kluczowych obszarów kompetencji, które musi osiągnąć Sukcesy przedsiębiorca. 3 filary do pomyślnego handlu Więc co naprawdę potrzeba, aby zwiększyć swoje szanse na sukces skutecznego handlowca Problem dla wielu przedsiębiorców oczekuje sukcesu, ucząc się tylko 1 lub 2 kompetencji. Niektórzy handlowcy wierzą, że muszą się nauczyć to wykresy techniczne (ustawienia handlowe), inni wierzą, że chodzi o uzyskanie podstawowych wiadomości (warunków rynkowych), a inni są szczęśliwi, że kręcimy kości (osobisty pomysł). Pomyśl o Strefie Handlowej jako trójnóżkowego stołku. Potrzebujesz wszystkich nóg, aby Ci pomóc, a system szkoleniowy FxST jest specjalnie zaprojektowany, aby dać Ci to sprawę. 3 podstawowe kompetencje, które każdy przedsiębiorca musi opanować, to umiejętności i wiedza na długoletni sukces handlowy: Warunki rynkowe Jaki typ cyklu rynkowego jesteśmy w zasięgu - jesteśmy na płaskim rynku, w którym możemy grać w krawędzie lub przewidywać breakouts Trend Czy jesteśmy lepszy handel w pewnym kierunku z trendem Podstawowe wiadomości - czy rynek jest napędzany nowościami ekonomicznymi Konfiguracja handlu Jaki typ strategii zamierzasz sprzedawać Reversal - czy rynek przewyższa lub sprzedaje i gotów do odwrócenia obrotu handlowego - czy powinienem być patrząc na handel z momentum i kierunkiem Retracements - Czy powinienem szukać rekonwalesji, aby zaatakować trend Indywidualny umysł Jaki jest twój obecny stan umysłu jako handlowca Emotional State - Czy jesteś skupiony, zmęczony, chciwy, strachliwy, niespokojny, czy nerwowy Clear Cel-Czy masz plan tego, co starasz się osiągnąć codzienne zaufanie - czy masz pewność, że to, co robisz? Możesz mieć idealną konfigurację handlową, ale jeśli rynek nie uzupełnia tego typu strategii, nadal będziesz walczyć z tym handlem. Pierwszy krok do pomyślnego handlu 8211 Dowiedz się, kim jestem Aby to odpowiedzieć, musimy najpierw nauczyć się bardziej świadomego siebie i naszego handlu. Aby być świadomym, musimy ZATRZYMAĆ i ZAPOWIEDŹ UWAGA Musimy STOP i obiektywnie oglądać i doświadczać siebie w akcji. Większość naszego życia żyjemy przez przyzwyczajenie i odzwierciedla to w naszym handlu. Te nawyki trzymają nas w wzorach, które ograniczają nasz potencjał handlowy. Kiedy wykryjemy wzorzec, który wcześniej byłem nieprzytomny, możemy wybrać inaczej, jeśli chcemy. Z świadomością przychodzi wybór i wybór, zdobywamy wolność. Zacznij od budowania świadomości w swoim handlu: STOP i PONOWNIE UWAGA. Zrób inicjatywę, aby dowiedzieć się, jak podświadomie reagujesz na różne rzeczy podczas handlu. Uświadom sobie, jak twoje myślenie tworzy Twoją rzeczywistość. Sprawdź wiadomości leżące u podstaw emocji. Naucz się szanować swoją mądrość ciała8217. Świadomość ujawnia nam zupełnie nowe, fascynujące doświadczenie podczas handlu. FxNewborn Początkujący Forex W Biznesie Z otwartym umysłem Zna nic na temat Forex Zna nic na temat Inwestowania lub zarządzania pieniędzmi FxMindset Inwestor na innych rynkach (Akcje, Nieruchomości, Etc8230) bez doświadczenia z Forex Poznaj prawidłowe metody zarządzania pieniędzmi dla innych stylów Inwestowanie Czy ma małą znajomość Forex (potrzebuje zrozumieć Mechanikę) FxMechanic Rozumie Forex na wysoki stopień, po prostu potrzebuje właściwego zarządzania pieniędzmi Poznajemy wszystkie mechaniki rynku Forex (podstawy analizy technicznej wzmacniacza) Pomimo wysokiej wiedzy na temat Forex, nadal ma problemy z zarządzaniem pienię dzy FxMastery Rozumie Forex i ZarzĘ ... dzanie Pamię ciĘ ... i stosuje go w wysokim stopniu Czy bardzo jasne Zrozumienie Ruchu Raty Walutowej Ma sprawdzony plan biznesowy w handlu, który wykonać precyzyjnie Drugi krok do pomyś lnego handlu Poznaj swój cel Wprowadzenie do matrycy zysku na rynku Forex Jakiego rodzaju zysku szukam Aby zidentyfikować rodzaje przedsiębiorców, z którymi chcieliby szukać, to kolejny k ey krok w świadomości. Aby lepiej to ocenić, musimy najpierw zrozumieć dwa elementy, Ryzyko i Nagrodę. Wszyscy słyszeliśmy te terminy, ale jak to uwzględniamy w naszym handlu Kiedy możemy odnieść się do czegoś, o czym już wiemy i rozumiemy, możemy wtedy rozwinąć i zacząć opanować techniczne aspekty zadania pod ręką ZWIĄZANE ZYSKI. Zyski Junkie koncentruje się na próbie zarabiania pieniędzy zamiast na ryzyku. Zazwyczaj czuje się jak twój hazard, gdy twoja transakcja wprowadzania może prowadzić do dużych strat i zysków (powodując emocjonalne Highs amp Lows) Zyski Suckera Zbierając zyski za wcześnie i przy pełnym ryzyku bez pełnej nagrody. Zwykle ktoś, kto doświadczył dużej straty i stracił zaufanie. Jednym z najbardziej niebezpiecznych typów zysków, na które można polegać, może zakończyć się Blowup konta. Sunshine Zysk Zyskuje moc małych konsekwentnych zysków bez ryzyka Zwykle kogoś, kto koncentruje się na wyeliminowaniu ryzyka z handlu natychmiast Czy ma silne zrozumienie koncepcji podwójnego penny (wzrost wykładniczy) Optymalne zyski Osiągnęła FxMastery i jak wykładniczo rozwijać konto Forex Rozumie sztukę usuwania ryzyka z transakcji, zwiększając tym samym maksymalny zysk. Rozumie podstawowe pojęcia dotyczące wykonywania biznesplanu i skalowania pozycji.

No comments:

Post a Comment